corner top

reklamos kampanija

su agne jegelavičiūte

banner
fb
img

web
adaptacija

Šiai kampanijai buvo sukurtas naujas titulinis puslapis, kuriame vartotojus pasitikdavo Agnės Jegelavičiūtės mirksnis.

spauda
banner
fb

web
adaptacija

Projekto finišo tiesiojoje – estetiški bei patogūs internetinės svetainės sprendimai: internetiniam puslapiui sukurta užsklanda bei nuotraukų galerija.

„LightHouse“

Stilingam gyvenimui

Apžiūrėkite Agnės Jagelavičiūtės įkurtus namus

rezultatas

Reklaminės kampanijos rezultatas – gerokai išaugęs susidomėjimas „Lighthouse III“ gyvenvietėje parduodamais butais bei gausus būrys potencialių pirkėjų, apsilankiusių atvirų durų dienose.

Originaliais skaitmeniniais sprendimais bei tradicinėmis reklamos priemonėmis ne tik populiarinome „Lighthouse III“ gyvenvietės vardą, bet ir parodėme, jog stilingas gyvenimas nereikalauja daug lėšų. Išliekamąją vertę sukūrusi reklaminė kampanija vartotojus pasisemti interjero kūrimo idėjų kviečia iki dabar.

bottom

Idėja

Atidžiai išgvildenta idėja, vartotojų pažinimas bei tinkamų, į tikslinę auditoriją orientuotų priemonių pasirinkimas – neatsiejami sėkmingos reklaminės kampanijos elementai. Kartu su „LightHouse III“ plačiai skleidėme žinią, jog būstą įsirengti galima ne tik stilingai, bet ir ekonomiškai.

Vykdėme kampaniją, prie kurios prisijungė stilingo gyvenimo ikona Agnė Jegelavičiūtė, o pasiekti sėkmingų rezultatų mums padėjo skaitmeninės bei tradicinės reklamos priemonės. Projekto metu didinome „LightHouse III“ gyvenvietės žinomumą, skatinome įsigyti butus bei kvietėme į atvirų durų dienas.

Kampanija

Siekiant, kad kampanija sulauktų didelio populiarumo, ne visada pakanka aštrios dizainerio akies ar įžvalgaus teksto. Auditorijos dėmesiui patraukti kampanijai buvo pasirinktas gerai žinomas stiliaus pasaulio žmogus Agnė Jegelavičiūtė. Jos iššūkis – turint ribotą biudžetą stilingai įkurti trijų kambarių butą. „LightHouse“ pavadinimas jau savaime suponuoja šviesaus, šiuolaikiško bei jaukaus būsto įspūdį, todėl įrengtuose namuose taip pat dominavo šis aspektas.

Dviejų profesionalių fotosesijų metu tiek socialiniuose tinkluose, tiek banerinės kampanijos metu naudotos nuotraukos susilaukė didelio populiarumo. Kampanija spindėjo šviesa bei tvarka, geru skoniu ir nepriekaištingu stiliaus pojūčiu. Ji buvo padalinta į du skirtingus, vienas kitą papildančius etapus: pirmasis – įžanga ir supažindinimas su vyksiančiu eksperimentu, antrasis – rezultatas, stilingai bei ekonomiškai įkurtas būstas.

i etapas

Kampanijos pradžia – įvaizdžio kūrimo etapas, išliekantis aktualus visu jos vystymo laikotarpiu. Įvaizdine kampanija siekta sudominti vartotojus bei informuoti juos apie unikalų projektą. Auditorijai buvo pranešta apie Agnės Jegelavičiūtės iššūkį stilingai bei ekonomiškai įkurti namus: buvo atlikta fotosesija, kuri vėliau sėkmingai pritaikyta kuriant kampanijos įvaizdį. Stilingos, šviesios fotosesijos rezultatas panaudotas kviečiant vartotojus registruotis į atvirų durų dienas „LightHouse III“ namuose.

fotosesija

Vizualinė išraiška – viena geriausių dėmesio pritraukimo priemonių. Pirmosios fotosesijos metu siekta parodyti, jog viskas susideda iš mažų detalių. Agnė Jegelavičiūtė pozavo su keturiais interjero elementais: toršeru, geltonu foteliu, pastatomu veidrodžiu bei pufais. Atskiri fotosesijos objektai suponavo teaser‘io efektą – vartotojai nekantriai laukė kampanijos rezultato. Šviesa bei minimalizmu alsuojančios fotografijos buvo sėkmingai pritaikytos skirtinguose I-ojo etapo komunikacijos kanaluose.

Fotografas: Rytis Šeškaitis.

baneriai

Siekiant populiarumo ir didesnio vartotojų įsitraukimo, šviesios bei minimalistinės stilistikos animuoti baneriai pasitiko vartotojus didžiausiuose Lietuvos naujienų portaluose. Keturi skirtingi banerių scenarijai stiprino vartotojų norą sužinoti daugiau.

facebook kampanija

Socialiniai tinklai – geriausias būdas pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos. Facebook kampanijos metu aktyviai komunikavome su vartotojais, keldami įvairius su namų įsirengimu susijusius klausimus. Apeliuodami į potencialių klientų emocijas, sėkmingai kūrėme ekonomiškumo bei stiliaus pusiausvyros įvaizdį. Populiariausiame socialiniame tinkle vartotojus pasiekėme skoningais vizualais bei įtraukiančiomis žinutėmis ir šūkiais.

spauda

Norint pasiekti daugiau auditorijos, patartina ieškoti kuo įvairesnių sprendimų. Mūsų kurtų skrajučių tikslas – kviečiant į „LightHouse III“ vyksiančias atvirų durų dienas sukurti asmeniškumo įspūdį. Skrajučių dizainas sukurtas atvirlaiškio principu, o jos platintos verslo centruose. Sprendimas įtraukti žmones ne tik skaitmeninėje, bet ir miesto erdvėje, padidino „LightHouse III“ projekto žinomumą bei praplėtė potencialių klientų ratą.

ii etapas

II-ojo etapo tikslas – supažindinti auditoriją su A. Jegelavičiūtės sukurtu interjeru. Jo metu atlikta profesionali naujai įrengtų erdvių fotosesija. Sukurtas įspūdis, jog sukurtą interjerą (tarsi paslaptį) vartotojas turi progą išvysti pirmasis. Fotosesijos nuotraukos sėkmingai panaudota internetiniame puslapyje bei kituose komunikacijos kanaluose, kviečiant vartotojus įsigyti butus „Lighthouse III“ gyvenvietėje.

fotosesija

II-ojo etapo fotosesijoje atskleistas ilgai lauktas Agnės Jegelavičiūtės iššūkio rezultatas. Jos metu buvo įamžinta A. Jegelavičiūtė savo kurto interjero bute. Sukurtas įspūdis, tarsi įrengtuose namuose gyventų ji pati. Fotosesijos metu parodyti buto privalumai bei stiliaus galimybės, kaip erdvės vaizduotei rezultatas. Nuotraukos panaudotos banerinėje kampanijoje, kurioje potencialūs klientai buvo kviečiami apžiūrėti stilingai, bet tuo pat metu ekonomiškai sukurtą interjerą.

Fotografai: Diana Garbačauskienė, Leonas Garbačauskas.

baneriai

Populiarinant „LightHouse IIII“ gyvenvietę, reklaminėje vizualinėje medžiagoje – Agnė Jegelavičiūtė kiekvienoje savo įkurto buto erdvėje. Originalūs animuoti baneriai kvietė įsigyti butus ir, pasitelkus savo vaizduotę, įsirengti juos stilingai bei ekonomiškai.

facebook kampanija

Intensyviai vykdyta Facebook kampanija įtraukė skirtingų tikslų vedinus vartotojus. Kviečiant apsidairyti A. Jegelavičiūtės įrengto buto fotografijų galerijoje, estetika bei išbaigtumu pritraukta tiek naujo būsto ar įkurtuvių idėjų besižvalganti auditorija, tiek smalsi interjero dizainerio akis.

img
How to enable JavaScript in your browser