Goodyear idėja ir kampanija

„digitouch!” vykdytos „Goodyear“ komunikacinės kampanijos tikslas – Baltijos šalyse garsinti pasaulyje gerai žinomą padangų prekinį ženklą. Kampanijos iššūkis – identifikuoti ir pritraukti sezoniškos bei retai įsigyjamos prekės pirkėjus internetinėje erdvėje. Išanalizavus tikslinę auditoriją ir pasitelkus tinkamiausias komunikacines priemones, siekta ne tik kurti potencialių klientų ratą, bet ir rodyti dėmesį lojaliems. Kampanijos vykdymui pasirinktas padangų keitimo iš vasarinių į žiemines sezonas.

Siekiant tikslinę auditoriją supažindinti su gan specifiniu bei retai internete pasirodančiu prekiniu ženklu, reikia išsiskiriančių, bet kartu ir praktiškų sprendimų. Sėkmingiems „Goodyear“ kampanijos rezultatams pasiekti pasitelkta komunikacija Facebook socialiniame tinkle, sukurta aplikacija, originalios reklamos priemonės ir naujienlaiškis. Turint galvoje, kad padangų pirkėjas dažniausiai yra vairuotojas, su juo komunikuota jam įdomiomis, su vairavimu bei automobiliais susijusiomis temomis. Komunikacija vykdyta išradingais vizualiniais sprendimais bei lakoniškesniu, tačiau iškalbingu tekstiniu turiniu.

GoodYear
facebook aplikacija

Facebook socialiniame tinkle veikęs žaidimas vartotojus kvietė ne tik pramogauti, bet ir pasitikrinti žinias. Jį sudarė dešimt (iš 30) rotacijos būdu besikeičiančių testinių klausimų su atsakymų variantais. Teisingai atsakius į ne mažiau kaip 70 %, buvo galima laimėti firminius „Goodyear“ prizus (grandeklį automobiliui, termo puodelį arba didįjį prizą – „Goodyear“ žieminių padangų komplektą). Pritrūkus žinių, sukurta galimybė žaidimu dalintis su savo draugais ir tai padarius žaisti dar kartą. Testas vairuotojams „Parodyk žinias ir laimėk“ įtraukė ne tik vairuotojus ar automobilių gerbėjus, bet ir žaidimų, viktorinų, testų mėgėjus. Dalyviai ne tik pasitikrino bei atnaujino savo kelių eismo taisyklių žinias, bet ir turėjo galimybę laimėti vertingus prizus.

Goodyear saugaus vairavimo testas
Goodyear padangu zymes

Goodyear statinė reklama

Statinėje „Goodyear“ žaidimo reklamoje žaisti buvo kviečiama naudą pateikiant vizualia išraiška – paveikslėlyje pavaizduoti laimėtojams skirti prizai. Masalo principu veikusi reklama ne tik pritraukė susidomėjusius žaidėjus, bet ir garsino „Goodyear“ vardą Baltijos šalyse.

Goodyear
interaktyvi reklama

Interaktyvios „Goodyear“ žinutės tikslas – sužadinti norą laimėti pagrindinį „Goodyear“ žaidimo prizą – padangų komplektą. Vos tik pamatęs interaktyvią žinutę, vartotojas iškart įtraukiamas į žaidimo sūkurį. Interaktyvi reklama veikė „atpažink“ principu – pirmiausia vartotojui buvo pateiktas vizualas su vasarine bei žiemine padanga bei sumaišytais jų sezonų fonais. Prieš akis išdygo klausimas – kuri šių padangų yra žieminė? Į jį atsakę dalyviai buvo kviečiami spręsti ir „Goodyear“ testą vairuotojams.

Goodyear zaidimo klausimas
Goodyear zaidimo neteisingas atsakymas
Goodyear zaidimo teisingas atsakymas

Facebook
komunikacija

Kampanijos pradžioje visoms trims šalims sukurtos Facebook paskyros, kuriuose vis dar vykdoma aktyvi komunikacija – dalinamasi originaliu video, gif‘ų ir statinių vizualų turiniu. Kas dvi-tris dienas dalinamasi įvairaus turinio Facebook įrašais – nuo „Goodyear“ prekinio ženklo istorijos ar informacijos apie produktų asortimentą iki naudingų patarimų bei galvosūkių. Taip skatinamas aktyvus auditorijos įsitraukimas. Vartotojai ne tik pažindinami su vienu seniausių pasaulyje padangų gamintojų, bet ir išradingai edukuojami įvairiais saugaus eismo klausimais.

Goodyear facebook komunikacija

Rezultatai

„Goodyear“ aplikacijos kampanija laikoma itin sėkminga visose trijose Baltijos šalyse – žaidimu susidomėjo apie 13 000 vartotojų, surinkta net 7 300 naujų potencialių duomenų bazė. Vartotojai ne tik noriai žaidė, dalinosi ir diskutavo, bet vis dar aktyviai įsitraukia į kasdienę „Facebook“ komunikaciją. Sėkminga „Facebook“ žaidimo kampanija pasiekta net 329 000 vartotojų Baltijos šalyse.

Šalis LT LV EE
Pasiekta vartotojų 150 000 109 000 70 000
Susidomėjo 4 000 5 000 4 000
Surinkta kontaktų 2 500 2 700 2 100
Sveikiname Goodyear zaidimo laimetojus lietuviskai
Sveikiname Goodyear zaidimo laimetojus latviskai
Sveikiname Goodyear zaidimo laimetojus estiskai