kuryba

KŪRYBA

 

P O R T F O L I O

tedx

TED X

digitouch! komanda prisidėjo prie TEDx konferencijos komunikacijos tema „Hide & SEEK“, sukurdama renginiui unikalų identitetą. Buvo pasitelkta turinį slepiančių linijų koncepcija bei jos įgyvendinimas skirtingose formatuose – nuo reklaminių stendų, iki automobilių apipavidalinimų bei dalyvių kortelių.

goodyear

GOODYEAR

„digitouch!” vykdytos „Goodyear“ komunikacinės kampanijos tikslas – Baltijos šalyse garsinti pasaulyje gerai žinomą padangų prekinį ženklą. Kampanijos iššūkis – identifikuoti ir pritraukti sezoniškos bei retai įsigyjamos prekės pirkėjus internetinėje erdvėje. Išanalizavus tikslinę auditoriją ir pasitelkus tinkamiausias komunikacines priemones, siekta ne tik kurti potencialių klientų ratą, bet ir rodyti dėmesį lojaliems. Kampanijos vykdymui pasirinktas padangų keitimo iš vasarinių į žiemines sezonas.

aj

MG VALDA

Atidžiai išgvildenta idėja, vartotojų pažinimas bei tinkamų, į tikslinę auditoriją orientuotų priemonių pasirinkimas – neatsiejami sėkmingos reklaminės kampanijos elementai. Kartu su „LightHouse III“ plačiai skleidėme žinią, jog būstą įsirengti galima ne tik stilingai, bet ir ekonomiškai.

Vykdėme kampaniją, prie kurios prisijungė stilingo gyvenimo ikona Agnė Jegelavičiūtė, o pasiekti sėkmingų rezultatų mums padėjo skaitmeninės bei tradicinės reklamos priemonės. Projekto metu didinome „LightHouse III“ gyvenvietės žinomumą, skatinome įsigyti butus bei kvietėme į atvirų durų dienas.

lima

LIMA

Marketingo konferencijos ir meilės suderinimas bei pateikimas publikai – dar vienas digitouch! komandos iššūkis. Mūsų tikslas – naudojantis auditorijai artima, kasdiene tema, kūrybiškai, tačiau subtiliai perteikti konferencijos idėją. Kadangi meilės ir santykių sąvokos čia įgauna perkeltinę prasmę, stengtasi perteikti kuo artimesniu vartotojui būdu. Didžiausia 2016-ųjų metų marketingo konferencija siekta paskatinti pakelti galvas nuo mirgančių ekranų ir prisiminti, kodėl vartotojai perka produktus ir kaip patekti į kliento širdį.Konferencijos pavadinimas „In Love“ tapo visą renginį vainikuojančia tema, keliančia dalyviams pozityvias emocijas.

Web

E PAVELDAS

digitouch! dizainerių sukurta foto manipuliacija, kurioje gerai žinomos istorinės asmenybės Jonas Basanavičius ir Mikalojus Konstantinas Čiurlionis pristatyti šiuolaikinės epochos prizmėje. Reklaminiai stendai mieste ir baneriai internete reklamavo www.epaveldas.lt internetinius vartus į suskaitmenintą Lietuvos kultūros paveldo lobyną.

Mūsų kurti logotipai

musulogo
web-kurimas

SVETAINIŲ KŪRIMAS

mobilios

MOBILIOSIOS APLIKACIJOS

reklamines-priemones

REKLAMOS PRIEMONĖS

ecomercia

ELEKTRONINĖ KOMERCIJA

erp

VERSLO VALDYMO SISTEMOS

Domina darbas kartu?

SUSISIEKITE SU MUMIS!